Kungen av tristess?

Ja vart ska man börja? 
Är jag en jävligt tråkig person? Är jag kungen av tristess?

Ibland undrar man.


Som utomstående betraktare så kanske mitt liv ter sig ganska händelselöst. Många av er kanske säger ”Vilket jävla tråkigt liv den gossen har”.
 Men jag är nöjd med mitt liv. Jag mår bra av att veta vad som komma skall. Det händer ju saker i livet hela tiden. Visserligen är det upprepningar och väl inplanerade saker men så värst innehållslöst är det inte. 

”Living on the edge" är inget för mig. Bilen ska starta på morgonen utan krångel. Det ska finnas mat i kylen. Telefonen ska vara laddad. Ja ni fattar! Oförutsägbara händelser är inget jag önskar. Jag försöker i största mån undvika dessa även om det naturligtvis inte går att göra till 100%. 
Men för er andra risktagande ”Daredevils” där ute, Ta det lugnt! Ni hinner.

Med vänlig hälsning, Ade


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tankar i en nybörjares huvud.

Hemkörd bastard.......

Träning pågår!