söndag 26 april 2015

Nexus 6. Reflektioner.

Ja var ska jag börja?
Har nu haft min Nexus 6 ett tag och börjar vänja mig vid detta monster. 
Har fortfarande en förmåga att komma åt on/off och volymknapparna på höger sida eftersom de sitter i mitten och det är där jag vanligtvis greppar när skönheten ska lyftas upp.
Inget större problem men värt att nämnas. 
Men ska också säga att det blir allt längre mellan gångerna.
Det är nog det enda som jag kan komma på i negativ bemärkelse.

De positiva superlativen är desto fler. 
Skärmen, snabbheten, android Lollipop mm.
Den största kritiken från olika tester riktas väl mot kameran. 
Själv är jag mer än nöjd. Den duger alldeles utmärkt och uppfyller mina krav med råge.
Batteriet är väl också värt att nämna. 
Jösses vilken skillnad från N5:an! 
Nu räcker det hela dagen och jag är verkligen en "heavy user".

Än så länge ångrar jag inte att valet föll på N6 istället för en iPhone 6.
Nexus 6 är grym!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar