söndag 6 april 2014

Ungdom på nytt?

Jag kan ju inte bli yngre. Men känslan av att känna sig frisk och hälsosam är inte så svår att frambringa.
Det är bara att röra på sig, motionera och sluta jämföra sig med sina spänniga tonårssöner.

Båda sniglarna tränar flera gånger i veckan. Om jag inte sätter fart så dröjer det inte länge innan jag får lämna köksbordet som en förlorare efter lite armbrytning.

Jädra ungdomar! ;)

Jag är faktiskt nöjd med min kropp. 186cm och 95 kilo.

Passerat 40 med håret i behåll. Om än något högre lugg. Vänligt ansikte med charmerande smilgropar. Inga stickor till ben, markerade vader och ingen nagelsvamp. Tuttarna är väl inte så mycket muskler men fettet i dom gör att det ser bra ut när jag har en t-shirt på mig.

Nu till det som stör mig!

Badbollen!! Den där jävla badbollen som gör att jag ser ut som Homer Simpsons ansikte i bar överkropp! Jag har gett mig faan på att kunna se Ade junior, ni vet han med jacket i skallen, när jag pinkar utan att dra in magen!

Ändrad kost. Regelbunden motion och med ett jävlar anamma så ska jag lyckas! Mina två tonåringar som går runt och spänner sig ska få se! Gammal är äldst!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar