God morgon!

Trots enveten skallebonk så är jag på ett hyfsat humör. 
Lillsnigel is in da house!!

Igår, nyss hemkommen och utfodrad intogs ryggläge i soffan. Slocknade direkt. Kanske var det två intensiva dagar i sportens tecken som satt sina spår i denna ungdomliga kropp. 

Onsdag kväll ägnades åt bowling. En nybliven tonåring vid namn Mellansnigel, även kallad Alfred firades med pompa och ståt. Han straffades hårt av mig i detta precisionsspel. Jag tog en övertygande seger. Förkrossande hade nog en del yttrat med häpnad i rösten.
Bowlingen följdes upp på torsdagen med en resa till Lidköping. Bandy. Inget av lagen står på min hejalista men upplevelsen och stämningen är något som jag uppskattar.

Två intensiva dagar som läggs på minnet och sent ska glömmas.

Jag vaknade runt 22 tror jag. 4 timmars sömn för att sedan vakna pigg ligger mig inte varmt om hjärtat. Att krypa ner brevid en sovande sambo fanns inte på kartan.
Kom i säng efter 01. Närmare 02. Tror jag. 

Vaknade 07. Av hunger som vanligt.
Nu fortsätter helgen med OS. Från soffan.
Puss på er!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tankar i en nybörjares huvud.

Hemkörd bastard.......

Träning pågår!