Det blir aldrig som man tänkt sig!

Faan!
Min familjs årliga tradition att grilla Julskinkan den 23 December ser ut att gå i stöpet. Iallafall den 23.
Ändrade jobbtider gör att dygnets timmar inte räcker till. Men att tidigarelägga denna högtid ett par dagar kan väl inte släcka den heliga traditionens aura? Lördagen ser ut som det enda alternativet just nu. Söndagen utesluts pga avsaknaden av julöl. Ska ju upp och jobba på Måndagen! Det går icke!

När Julen infaller på olika veckodagar från ett år till ett annat så verkar det som om min principfasta hållning att den "Årliga skinkgrillningen" ska äga rum just den 23 får sig en törn. Jag får nog bli mer flexibel. Inte för att jag vill men jag måste.

Ha förtröstan!

Ni kommer åter att få se härliga bilder från en rykande Weber med ett stycke gris som göttar till sig. Det blir lite tidigare bara!

Kommer att skapa ett event på G+ så ni också kan delta med era härliga grillbilder.

Ha det bra och trevlig Lördag på er!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tankar i en nybörjares huvud.

Hemkörd bastard.......

Träning pågår!