Ibland blir man stolt som f-n!


Efter en fika med goda grannar så fortsatte äventyret.
Min gode vän "irakiern" skulle klippa till mig. Han tar 150 spänn för en klipp!! Lätt att jag väljer hans lilla dropinsalong istället för tidsbokning och 370 riksdaler för samma frilla!

Nåväl.
Stövlar till lillsnigel inhandlades. Diverse hygienprodukter likaså.
På en tvärgata till huvudstråket tittade vi in i en liten butik med barnkläder. Jättefina kläder!
Vi gick runt och kikade. Ahaa!! På ett litet ställ hängde det klänningar med matchande koftor. 70% rabatt!! Vi slår till!!
Väl framme i kassan tittade damen på lillsnigel med ett leende. Hon böjde sig fram och sa: -Vilket vackert hår du har. Vilken härlig färg!
Om du vill, och om du får för pappa så vill jag att du ska gå modell för mina kläder.

Vips! Så har man en liten modell i familjen! :))
Damen i butiken fick vårat telefonnummer. Hon ska höra av sig när nästa visning äger rum.

Jag sträckte lite extra på mig och försökte avlägsna det där fåniga flinet när vi gick ut. Stolt farsa!! :))

#adesvarld

Ibland blir man stolt som f-n! Efter en fika med goda grannar så fortsatte äventyret. Min gode vän "irakiern" skulle klippa till mig. Han tar 150 spänn för en klipp!! Lätt att jag väljer hans lilla dropinsalong istället för tidsbokning och 370 riksdaler för samma frilla! Nåväl. Stövlar till lillsnigel inhandlades. Diverse hygienprodukter likaså. På en tvärgata till huvudstråket tittade vi in i en liten butik med barnkläder. Jättefina kläder! Vi gick runt och kikade. Ahaa!! På ett litet ställ hängde det klänningar med matchande koftor. 70% rabatt!! Vi slår till!! Väl framme i kassan tittade damen på lillsnigel med ett leende. Hon böjde sig fram och sa: -Vilket vackert hår du har. Vilken härlig färg! Om du vill, och om du får för pappa så vill jag att du ska gå modell för mina kläder. Vips! Så har man en liten modell i familjen! :)) Damen i butiken fick vårat telefonnummer. Hon ska höra av sig när nästa visning äger rum. Jag sträckte lite extra på mig och försökte avlägsna det där fåniga flinet när vi gick ut. Stolt farsa!! :)) #adesvarld


Post imported by Google+Blog for WordPress.

Kommentarer

  1. Hon kanske försörjer er så småningom :) Gissar att du är stolt, lite mallgroda där :)

    SvaraRadera
  2. OHOHo..vilken söt dotter har du verkling :)

    SvaraRadera
  3. Du har ju rätt att vara stolt... Vilken söt tjej!+

    SvaraRadera
  4. Hur kul som helst, klart du ska vara mallig, det är en av de bästa fördelarna med att vara förälder ju, man får ju inte vara mallig på egna meriter, lite därför man skaffar barn väl? Eller har jag tänkt fel nu? :-P

    SvaraRadera
  5. Hun er en vældig yndig lille pige!
    Har far haglgeværet klar til når hun bliver lite ældre og alle karlene kommer rendende? ;)

    SvaraRadera
  6. Vad roligt och vilken söt tjej :-)

    SvaraRadera
  7. +Lou Lavendell. Ja tanken har slagit mig!

    SvaraRadera
  8. Jättesöt!!
    (Är du säker på att hon är din?)

    SvaraRadera
  9. Kommer vel an på kvaliteten af de karler, der kommer rendende, +Fredrik Adetoft! :D
    Så søt hun er nu bliver det jo det rene zombie apocalypse last stand opgør, så kanske en motorsav er bedre, eller ihvertfald noget med masser af skud i!! ^_^

    SvaraRadera
  10. Ha ha +Lise Bjerregaard Nielsen ! Går det bra med luftgevär?

    SvaraRadera
  11. Ann-Britt Jansson4 maj 2013 15:34

    Åh, så gulligt och va roligt! Du ska veta att hon fick kommentarer om sitt vackra hår redan som liten, ja i alla fall mindre än nu. Stolt farmor är jag.

    SvaraRadera
  12. Så det var därför du hade den blicken efter du blivit klippt. Den drömmande blicken när dottern visar kläder i Paris :-)

    SvaraRadera
  13. Tack +Marje Mustonen Kaldma. :))

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Är vi alla alkoholister?

Tankar i en nybörjares huvud.

Hemkörd bastard.......