Testar igen!



Post imported by Google+Blog for WordPress.

Kommentarer

  1. Nää det gick inte denna gången heller!
    Jag mejlade dig mina inställningar Freddy.

    SvaraRadera
  2. Det finns en kryssruta under spara inställningar för direktimport.

    SvaraRadera
  3. Japp det är rätt adress.
    Testar utan tagg få.
    Måste man vänta en timme på att importen ska ske eller går det att uppdatera manuellt?

    SvaraRadera
  4. Är det http://adesvarld.adetoft.com/ du postar till?

    Ramlar det inte in så kan du ju testa att inte kräva nån tagg och sen köra en import.

    SvaraRadera
  5. Testa med taggen utan # först i inställningarna.

    SvaraRadera
  6. Nu kör jag ju utan tagg. Vill gärna ha #adesvarld  .

    SvaraRadera
  7. Hahaha!!
    Telefonen surrar konstant när inlägg och kommentarer postas på min blogg!!

    SvaraRadera
  8. Och synken mot FB & twitter funkar ser jag :-)

    SvaraRadera
  9. Full fart på bloggen ser jag :-)
    Var nog # som var problemet.

    SvaraRadera
  10. Nu händer det grejer!! Får se när röken har lagt sig!!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Är vi alla alkoholister?

Tankar i en nybörjares huvud.

Hemkörd bastard.......