Fattades väl bara det

Som vanligt efter ett tandläkarbesök så har jag ont i käften. Bakre tanden, brofästet, molar och har sig. Vid senaste besöket gjordes rotfyllningen klar och bryggan sattes fast permanent. Det kan ju vara dyningar från behandlingen så jag hoppas verkligen att det är på övergående.

Sambon är på bättringsvägen från sin förkylning. En riktig "mancold"! I morse när jag slog upp mina vackra blå så kände jag att även min arma kropp har symptom av denna förkylning. Skiit!!

Blir till att kurera sig ordentligt nu medans sniglarna är på vift. Mellansnigel landar här på måndag eftermiddag. Dom två andra bastarderna ser jag inte på hela veckan.

Det enda jag ska göra som är ansträngande idag är att köra sambo till jobbet och köpa snorpapper.

Så nu vet ni det!

#adesvarld



Post imported by Google+Blog for WordPress.

Kommentarer

  1. Japp +Sofia Haargaard. Ska bli skönt.

    SvaraRadera
  2. Krya på dig! En dag med soffhäng låter ändå rätt gott.

    SvaraRadera
  3. Ann-Britt Jansson31 mars 2013 10:25

    Krya på dig! Du kan ha värk en lång tid i munnen efter en sån behandling. Kram

    SvaraRadera
  4. Låter inge vidare ju. Hoppas det släpper så snart som möjligt! Instämmer med soffhänget :)

    SvaraRadera
  5. Oh no! Både tandläkarebesök och mancold!!??? Stackars dig! Ha så det så skönt i soffan och kryakram!

    SvaraRadera
  6. Krya på er både du och sambon!

    SvaraRadera
  7. Krya på dej. Ligg i soffan under ett täcke å titta på TV.

    SvaraRadera
  8. Soffa och softa tillsammans blir en söndag :)
    Krya på dig Adde :)

    SvaraRadera
  9. Stackare krya på dig och fortsatt Glad Påsk!

    SvaraRadera
  10. Take it easy man! En mancold är inte att leka med...

    SvaraRadera
  11. Tack allihopa! Maria är på jobbet nu. Jag har soffhäng med nässpray, strepsils och frödinge ostkaka!

    SvaraRadera
  12. Krya på er. Ni får byta baciller med varandra lite ;)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Är vi alla alkoholister?

Tankar i en nybörjares huvud.

Hemkörd bastard.......