Skulle jag aldrig erkänna!

Hej.
Jag heter Fredrik. Men jag vill vara anonym!
Jag har en helvetes träningsvärk bak i mina lår. Vi snackar värk med stort V!
Men säg för guds skull inget till någon!
Jag fullständigt krossade milen igår.
Kanske lite att ta i men jag sprang på hyfsad tid tycker jag. 1tim 5min.
Nu är det ju så att min sambo tycker att jag tar i lite för mycket när jag springer. -Man behöver ju inte ta i så hörntänderna spricker!

Igår tog jag det faktiskt lugnt. Kändes skitbra i kroppen men idag!
Fy faan.
Vaknade morse och trodde att jag blivit bortförd och stelopererad i bägge benen. Stapplade som om jag gick på styltor.
Men som sagt! Säg inget. Jag vill inte visa det för henne. Då får hon den där nöjda minen ni vet.

Tack !


20130218-181741.jpg

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Är vi alla alkoholister?

Tankar i en nybörjares huvud.

Hemkörd bastard.......