Vidare i livet med ett leende!

Som många av er vet så har jag gjort en grundlig renovering av mina tänder.
Nu är det på slutklämmen och det känns JÄVLIGT bra!!

Efter flera år av misshandel, mobbing och utfrysning av munhålan så blev det äntligen dags.
Jag började mina besök hos tandverkstaden för snart ett år sedan. Min ekonomiska kurva hade, med min älskade sambos hjälp, börjat peka uppåt. Vi hade en prioriteringslista och mina tänder stod högt upp!

Så nu är jag snart klar. Bilderna, speciellt den som visar före är väl inte så rolig men resultatet ser ni på den andra!
Jag är mycket imponerad av vad tandläkare kan åstadkomma.
Äntligen har jag tänder på alla ställen som jag en gång hade. Skum känsla!

Nä nu får bedövningen släppa. Är ju hungrig som en nyvaken grottbjörn!!
Vill ju testa mina nya bissingar oxå!

Go kväll på er!!



20130124-183618.jpg

20130124-183629.jpg

Kommentarer

  1. Hur många stifft blev det? Å får man fråga va betala du för en? Blir jag av med en tand till så börjar det bli marigt att tugga moröttern om de inte är väl kokta!

    SvaraRadera
  2. Två stift, en titanskruv och en brygga. En del lagningar. Totalt ca 18 000kr

    SvaraRadera
  3. Inte hela veckopengen men nästan.. Men om man nu ska leva drägligt resten av livet så.. Jag får ta av tatoo kassan! :)

    SvaraRadera
  4. Ja fy fanken. Ska testa bryggan så fort bedövningen släppt!!

    SvaraRadera
  5. Fan vad gött att slippa svälja biffarna hela nu då :P Nä'rå, ser finfint ut det där :D Hoppas att det blir min tur nån gång :)

    SvaraRadera
  6. Tack Micke!!
    Din tid kommer!!

    SvaraRadera
  7. Ann-Britt Jansson24 januari 2013 19:54

    Va skönt!! Nu kan du bita ifrån dig!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Är vi alla alkoholister?

Tankar i en nybörjares huvud.

Hemkörd bastard.......