Varför inte positiv rakt igenom?

Tänker på människor. Att det finns människor som är glada, positiva och som sprider glädje runt omkring sig.

Sen finns det negativa människor. Sura, falska varelser som genom sin negativa utstrålning kan göra folk ledsna.

Det finns ju också dom som är lite av varje. Dom som ger beröm med ändå måste smyga med en kommentar som kan ge bitter eftersmak.

Vad jag är för en? Kan nog vara alla tre ibland. hehe.

Men jag väljer att inte lyssna på dom elaka. Jag väljer att inte lyssna på dom som försöker göra mig ledsen. Det mår jag bra av och kan leverera ett "happy face" till min omgivning.

Ha det gött mina vänner och ta ingen skit!

20130119-171904.jpg

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Är vi alla alkoholister?

Tankar i en nybörjares huvud.

Hemkörd bastard.......