Man ska inte kasta sten!

Jag får som oftast bannor, tillsägelser och uppmaningar om att plocka upp efter mig.
Jaa! Jag vet att jag är disträ. Jobbar stenhårt med det hela tiden. Försöker verkligen att tänka mig för. Inte skjuta på det utan plocka bort min skit direkt. Om jag passerar något föremål som inte ligger där det ska så kan jag faktiskt lägga det på sin rätta plats. Om jag ser det naturligtvis. :)!
Jag älskar verkligen min sambo. Hon har lyft mig upp ur ett evighetens mörker som jag fortfarande hade famlat runt i om det inte hade varit för den där fantastiska midsommarkvällen för snart fem år sedan.

Haha! Föråt men detta är så roligt! Idag började min sambo jobbet 14:45.
Eftermiddag för mig :).
För min sambo är det en annan sak.
Jag kom hem ca 16:30 och möts av detta, liggandes bredvid tvättstället.
Haha! Kan tänka mig att det blev lite stressa på slutet. Kanske sov lite för länge älskling?
Du vet väl att man ska plocka undan efter sig. Hihi!!
Men det gör inget hjärtat!
Jag älskar dig så ofantligt mycket!
Vet inte vad jag skulle gjort utan dig!

20130115-175239.jpg

Kommentarer

  1. Känner igen det där. Det är inte mycket man kan göra mer en att försöka bättra sig själv.

    SvaraRadera
  2. Haha! Nää. Ett jäkelskap att tänka på allt!

    SvaraRadera
  3. Te påsar är ett allvarligt problem i Villa vinkel..;)

    SvaraRadera
  4. Jasså? Hehe. Nu blir jag nyfiken.

    SvaraRadera
  5. ja..de ligger över allt..när jag kommer hem från jobbet! :)

    SvaraRadera
  6. Ojdå. Dricker du mycket te Stiffen?

    SvaraRadera
  7. nån gång per år..men att slänga påsen direkt i roskpåsen är svårt! ;)

    SvaraRadera
  8. lyssnar på din spotify lista nu Ade..

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Är vi alla alkoholister?

Tankar i en nybörjares huvud.

Hemkörd bastard.......