Landat i sängen! #blogg100

20130127-142426.jpg

Efter ett par timmar i en gympasal, fullsketen med sockerstinna ungar så landar jag i sängen. En enveten tandvärk bultar och drar ner mig i de sorgsnas träsk. Kan ju inte vara mitt vanliga jag mör det gör ont hela tiden. Det är tanden som slipades ner för att användas som fäste till bryggan som gör ont. Jag är inte förvånad. Snarare jävligt förbannad! Det är lika bra att rycka ut varenda tandjävel och in med lösa plugg! Som tur är lindrar det med vanliga tabletter.
Gjorde ett tappert försök att bota värken igår med öl, Jäger och whisky. Hade faktisk inte ont på hela kvällen! :)

Ser fram emot jobbet imorgon. Blir till att starta på en ny hiss. Alltid roligt.
Ha det bra mina vänner!!

#blogg100

Kommentarer

  1. Prutt..vet exat hur det är..eländes elände. Så fort det ilar i tand..nu är det dags igen..panik..det gör så förbaskat ont så jag tar hellre en tennis boll smash rätt på nötterna och puck på fotknölen och förhud i gyllfen mycket hellre..

    SvaraRadera
  2. Ja fy faan. Är grymt trött på att ha ont. Har ju slängt ut 18 000 på att slippa värken. Tandis får faan fixa detta!

    SvaraRadera
  3. Dessa förbannade tänder. Att dom kan vara våra fiender på det viset är skamligt!
    Hoppas du känner dig bättre idag!

    SvaraRadera
  4. Går fortfarande på värktabletter. Men det ger väl sig snart.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Tankar i en nybörjares huvud.

Hemkörd bastard.......

Träning pågår!