Vädrat benhinnor!

Såja!

Var ute och vädrade mina benhinnor! Måste ju för faan komma i form så jag kan ut på en riktig runda snart.

Ignorerade dom regntunga molnen som hängde över mig likt skitna snövallar efter E6:an. Jag satte iväg i ett för mig rasande tempo. Benen kändes lätta och dom trummade på bra. Värre är det ju med badbollen som hänger under bröstet. Den måste faan bort asså!!

Efter ca 1km kom regnet! SKIT! Inte läge att ge upp så jag flåsade vidare. Brillorna åkte ner i fickan efter att ha varit nära att missa gångtunneln under motorvägen. Helt igenimmade av regn och ett flåsande som mest liknar stönandet från en brunstig flodhäst.

På upploppet började mina kära benhinnor göra sig påminda. Känns som benen förvandlas till trästockar. Inte lika mycket som förra gången men ändå. Måste ändå säga att jag är på rätt väg!

Kolla in min runda här!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Är vi alla alkoholister?

Tankar i en nybörjares huvud.

Hemkörd bastard.......