Gaslarm!

På väg hem till Vänersborg från Bollnäs igår blev vi hungriga efter ca 5 timmar i plåtburken. Strax söder om Örebro svängde vi in till den välkända restaurangen "gyllene måsen"
Efter en måltid som var på gränsen till ätbar så fortsatte våran roadtripp söderut.
Väl hemma kände jag ett mullrande nere i kistan! Oh jösses vilka gaser!
Nu är det så att jag brukar ta ett gött nacktag på mina söner när gasen är i full produktion.
Så även igår kväll. Hehe.
Oskar hade oturen att stå närmast och jag gick till attack! Jag fick ett härligt tag och höll honom i ett järngrepp. Tömde min tarm på gas och höll fast...snart började Oskar sprattla som en fisk på torra land! Jag släppte honom och kiknade av skratt.
Oskar springer in på sitt rum och skriker! "Du får faan aldrig följa med till Mc Donalds igen"!
Ja jösses vad jag skrattade!
Jag får passa på att jävlas med kottarna innan dom växer ikapp. Det går fort nu.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Är vi alla alkoholister?

Tankar i en nybörjares huvud.

Hemkörd bastard.......