Mini-Ade!

Gomorron!

Eftersom jag är hemma med en härlig förkylning så har jag haft möjlighet att ta del av min son Oskars morgonrutiner.
Det är nästan skrämmande vad lik han är mig. Känns som om jag står och tittar på mig själv.
Han är tidig. Vill absolut inte komma försent. Samma motto som jag, "hellre en halvtimma för tidig än fem minuter försent!".

När han var på väg ut för att trampa till skolan, frågade jag om väskan.
-behöver inte den" fick jag till svar.
Nä hä!

Okej. Jag ska erkänna. Jag körde utan väska i högstadiet. Men jag hade elevkalendern i bakfickan. Oskar har även prioriterat bort den!

Ska bli spännande att se hans betyg!

Jag klarade ju av det och kom in på det jag ville i gymnasiet. Hoppas att det går bra för Ozzy oxå.
Kul iallafall att se hur lik han är mig.

Nu frulle och sedan försöka sova bort förkylningen!

So long!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tankar i en nybörjares huvud.

Hemkörd bastard.......

Träning pågår!